hr en

Prilagodba pristupačnosti A A

Gradnja drugog kolosijeka pruge između Dugog Sela i Križevaca: Nova faza radova i posebna regulacija prometa

Gradnja drugog kolosijeka pruge između Dugog Sela i Križevaca:  Nova faza radova i posebna regulacija prometa
  • HŽ Infrastruktura počinje s novom fazom gradnje drugog kolosijeka između Dugog Sela i Križevaca.
  • Putnike će od 6. ožujka između Vrbovca i Križevaca povremeno prevoziti autobusi
  • Projekt vrijedan 1,5 milijardi kuna sufinancira se s 85 posto sredstava iz EU-ovih fondova.
 
ZAGREB, 28. veljače - U ponedjeljak 6. ožujka radovi na trenutačno najvećem željezničkom infrastrukturnom projektu – gradnji drugog kolosijeka pruge između Dugog Sela i Križevaca – ulaze u fazu u kojoj će utjecati na tijek željezničkog prometa. Tako će do daljnjega na toj dionici promet biti posebno reguliran. U prvome razdoblju, točnije do 1. travnja, putnike će prema voznome redu vlakova između Vrbovca i Križevaca prevoziti autobusi, i to od ponedjeljka do subote između 7.45 i 14.45 sati.
 
Dodatne informacije o organizaciji prijevoza i mjestima na kojima će se zaustavljati autobusi putnici mogu dobiti na: Putnike molimo za razumijevanje jer radovi se izvode kako bi putovanje željeznicom bilo brže i udobnije.
 
Radovi na projektu Dugo Selo - Križevci započeli su u srpnju 2016. Završetak ove faze radova predviđen je krajem 2018. godine, a puštanje nove dvokolosiječne pruge između Dugog Sela i Križevaca u promet planira se početkom 2020.
 
Detaljnije o projektu:
 
Dionica pruge koja se modernizira duga je 38,2 kilometra, a vrijednost cijelog projekta rekonstrukcije postojećeg i izgradnje drugog kolosijeka iznosi 1,5 milijardi kuna, od čega se 85 posto sufinancira iz Europskog fonda za regionalni razvoj i Kohezijskog fonda.  
 
Projekt je prepoznat kao jedan od prioriteta modernizacije željezničke mreže u Republici Hrvatskoj. Njime će se omogućiti povećanje kapaciteta te važne pruge od međunarodnog značaja te će se vrijeme putovanja između Dugog Sela i Križevaca skratiti sa sadašnjih 30 na 18 minuta.
 
U sklopu projekta izgradit će se šest mostova, od kojih dva cestovna, postojećih sedam mostova će se rekonstruirati, ukinut će se 17 željezničko-cestovnih prijelaza i dva pješačka prijelaza, a umjesto njih izgradit će se 11 novih nadvožnjaka, jedan podvožnjak i šest pothodnika, modernizirat će se postrojenja električne vuče, signalno-sigurnosni i telekomunikacijski uređaji te izgraditi 25 kilometara servisnih cesta.
 
type=item;module=blocks;parent=parent;id=front-block-contest-img;dblclick=edit;

type=item;module=blocks;parent=parent;id=front-block-contest-title;dblclick=edit;Važni dokumenti

type=item;module=blocks;parent=parent;id=front-block-contest-img;dblclick=edit;

type=item;module=blocks;parent=parent;id=front-block-contest-title;dblclick=edit;Odbor za praćenje

type=item;module=blocks;parent=parent;id=front-block-contest-img;dblclick=edit;

type=item;module=blocks;parent=parent;id=front-block-contest-title;dblclick=edit;Popisi operacija

type=item;module=blocks;parent=parent;id=front-block-contest-img;dblclick=edit;

type=item;module=blocks;parent=parent;id=front-block-contest-title;dblclick=edit;Pregled natječaja

type=item;module=blocks;parent=parent;id=front-block-contest-text;dblclick=edit;

Mogućnost jednostavnog pretraživanja svih natječaja