hr en

Prilagodba pristupačnosti A A

Potpredsjednik Vlade Branko Grčić uručio 10 ugovora za razvoj poslovne infrastrukture korisnicima na lokalnoj razini vrijedne 70 milijuna kuna

Potpredsjednik Vlade Branko Grčić uručio 10 ugovora za razvoj poslovne infrastrukture korisnicima na lokalnoj razini vrijedne 70 milijuna kuna
U sklopu 3. poziva za projekt Shema dodjele bespovratnih sredstava za poslovnu infrastrukturu, korisnicima iz Donjega Miholjca, Šibenika, Virovitice, Senja, Nijemaca, Kutine, Vukovara, Zadra i Drniša danas su dodijeljeni ugovori, u ukupnom iznosu od 70 milijuna kuna, sufinancirani iz Europskog fonda za regionalni razvoj u okviru Operativnoga programa Regionalna konkurentnost 2007.-2013.

Prilikom dodjeljivanja ugovora, potpredsjednik Vlade i ministar regionalnoga razvoja i fondova Europske unije prof. dr. sc. Branko Grčić naglasio je da su projekti pojedinačno vrijedni između 3,3 i 10,4 milijuna kuna. Visina pojedinačnih EU potpora kreće se od 2,8 do 7,6 milijuna kuna.
 
“Unutar Sheme dodjele bespovratnih sredstava za poslovnu infrastrukturu sveukupno je do sada, u prva tri poziva, ugovoreno 35 projekata ukupne vrijednosti 270 milijuna kuna. Od toga EU financiranje iznosi 200 milijuna kuna, a preostalo su nacionalna sredstva. Ova sredstva omogućit će gradovima, općinama i županijama razvoj poduzetništva i turizma, te otvaranje novih radnih mjesta.”
 
Na 3. poziv, koji je provela Središnja agencija za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije (SAFU) zaprimljene su 43 prijave, a odabrano je 10 korisnika. Europska unija projekte sufinancira s oko 57 milijuna kuna, a korisnici s oko 13 milijuna kuna.
 
U obraćanju korisnicima, ravnateljica SAFU-a, Nataša Mikuš Žigman, istaknula je da je u šest godina, koliko SAFU provodi postupke ugovaranja sredstva Europske unije, potpisano 1060 ugovora u ukupnoj vrijednosti od oko 4,5 milijarde kuna.
 
“Što se tiče provedbe danas potpisanih ugovora, posebno napominjem važnost aktivne suradnje s tijelima zaduženima za provođenje kontrole i podršku u provedbi, osiguranje administrativnih kapaciteta, te pravovremeno osiguranje financijske podrške za projekt kako bi on na vrijeme bio realiziran.”
 
Cilj Sheme je ulaganje u razvoj nove i postojeće infrastrukture u poslovnim zonama, razvoj novih i postojećih poslovnih inkubatora i ostalih subjekata za pružanje potpore malom i srednjem poduzetništvu te ulaganje u razvoj javne turističke infrastrukture, što će u konačnici rezultirati razvojem i jačanjem sektora malog i srednjeg poduzetništva te stvaranjem novih radnih mjesta u slabije razvijenim područjima.
 
Ulaganje u budućnost!
type=item;module=blocks;parent=parent;id=front-block-contest-img;dblclick=edit;

type=item;module=blocks;parent=parent;id=front-block-contest-title;dblclick=edit;Važni dokumenti

type=item;module=blocks;parent=parent;id=front-block-contest-img;dblclick=edit;

type=item;module=blocks;parent=parent;id=front-block-contest-title;dblclick=edit;Odbor za praćenje

type=item;module=blocks;parent=parent;id=front-block-contest-img;dblclick=edit;

type=item;module=blocks;parent=parent;id=front-block-contest-title;dblclick=edit;Popisi operacija

type=item;module=blocks;parent=parent;id=front-block-contest-img;dblclick=edit;

type=item;module=blocks;parent=parent;id=front-block-contest-title;dblclick=edit;Pregled natječaja

type=item;module=blocks;parent=parent;id=front-block-contest-text;dblclick=edit;

Mogućnost jednostavnog pretraživanja svih natječaja